Urząd Miasta Knurów rozpoczął coroczną ankietę mającą na celu ocenę zadowolenia klientów z oferowanych usług. Działania te są częścią wdrażania Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z międzynarodową normą ISO 9001. Celem tego przedsięwzięcia jest stałe podnoszenie jakości świadczonych usług oraz dostosowywanie ich do potrzeb mieszkańców. Ankieta będzie dostępna do 19 sierpnia 2025 roku, co daje mieszkańcom czas na wyrażenie swojej opinii.
Gmina Knurów stawia na jakość i zadowolenie swoich klientów, co przejawia się m.in. poprzez regularne badania opinii. Ankieta daje szansę wszystkim mieszkańcom na anonimowe przekazanie swoich uwag i sugestii dotyczących funkcjonowania Urzędu oraz realizowanych usług. Takie podejście pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb społeczności oraz podejmowanie działań zgodnych z oczekiwaniami mieszkańców.
Wypełnianie ankiety jest proste i dostępne dla każdego, kto korzysta z usług Urzędu Miasta. Uzyskane w wyniku badania opinie będą cennym źródłem informacji, które posłużą do dalszego doskonalenia usług. Mieszkańcy Knurowa są zachęcani do aktywnego udziału w tym przedsięwzięciu, co przyczyni się do poprawy jakości działania miejscowej administracji.
Źródło: Urząd Miasta Knurów
Oceń: Ocena jakości usług w Urzędzie Miasta Knurów – nowa ankieta dla mieszkańców
Zobacz Także